اطلاعیه شماره 1 تشکیلات و امنیت جنبش استقلال طلبان کوردستان: جنگ اسرائیل و ایران و توصیەهای امنیتی بە ملت کورد در کوردستان تحت اشغال ایران

شهروندان و ملت مبارز شرق کوردستان

جنگ‌ و تنش‌ در خاورمیانه روز بە روز تشدید می‌شود، به‌ویژه پس از حمله ایران به اسرائیل، منطقه همانند اتشفشانی آماده  فوران و  انفجار است و بی تردید شعله‌های این آتش، رژیم ایران را فرا خواهد گرفت.

هدف اسرائیل در مرحله اول نابودی نیروهای نیابتی ایران و جبهه مقاومت است.

اما هدف نهایی اسرائیل تضعیف و سرنگونی خود رژیم ایران در آیندەای نزدیک است کە  از طریق حملات موشکی و بمباران  مستقیم و با هدف قرار دادن مناطق حساس و مهم « انرژی، هسته‌ای، نظامی و اقتصادی» همراه خواهد بود .

جنبش استقلال طلبان کوردستان طی این اطلاعیه به ملت کورد در شرق کوردستان هشدار می دهد که در این شرایط حساس اقدامات لازم را برای محافظت از خود انجام دهند.

از شما می خواهیم که:

  1. از پایگاه‌های نظامی و همه مکان‌های حساس متعلق به رژیم به‌ویژه مناطقی که رژیم در آن پایگاه‌های هسته‌ای، پایگاه‌های نظامی و زرادخانه‌های بزرگ و منابع انرژی ایجاد کرده است،دوری کنید و تا حد امکان از این مکانها فاصلە بگیرید.” از جملە پایگاههای نظامی در مناطقی از کرماشان، خرم آباد، مریوان، سرپل ذهاب ، پیرانشهر و ….
  2. دارو و مواد غذایی اولیه را در منازل خود ذخیره کنید. “از مغازه داران می خواهیم در این شرایط اقتصادی به مردم کمک کنند”
  3. منابع انرژی و خود گرمایشی را در خانه به ویژه موتورها و ژنراتورهای تولید برق را فراهم کنید.
  4. برای حفظ دارایی های خود و جلوگیری از وضعیت نامناسب اقتصادی، پول و اموالتان را از بانک های رژیم خارج کنید.
  5. به دلیل قطعی های احتمالی آب، آب کافی در منزل تامین کنید
  6. ما به شما اطمینان می دهیم که رژیم در آستانه فروپاشی است ، بنابراین باید آماده بازگشت به خیابان ها و ظهور دوباره انقلاب ژینا و قیام سراسری باشید.
  7. با توجه به احتمال اختلال در خطوط تلفن و اینترنت، از همه مردم شرق کوردستان می خواهیم در این شرایط پناه گرفته، از کمک و حمایت یکدیگر دریغ نکنید و خواسته ها و پیام های خود را از طریق افراد مورد اعتماد ارسال کنید.
  8. به تشکیلات و هسته های مخفی جنبش استقلال طلبان کوردستان در شرق اعلام میکنیم که هستەهای مخفی خود را احیا و بە مردم کمک رسانی کنید و همچنین جوانان را برای قیام سراسری و میدان مبارزە آمادە کنید.

تشکیلات و امنیت

جنبش استقلال طلبان کوردستان

جمعه 13 شهریور 2724 کوردی

4 سپتامبر 2024 میلادی

 

 

 

Comments

comments

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید