نسل کشی ملت ها در خاورمیانه توسط ایرانیان

نسل‌کشی ملت ها در خاورمیانه توسط ایران

امروزه نسل کشی ملت‌هایی که توسط ایرانیان سرزمینشان اشغال شده است، در جغرافیای خاورمیانه به مسئله‌ای عادی و امری روزانه برای جهانیان تبدیل شده است به طوری که شاهد هیچ گونه واکنش صریح‌ و واضحی برای محکوم کردن و توقف این حرکات تروریستی و موشک پراکنی ها از سوی سازمان ملل نیستیم.
ایران پس از حمله موشکی به مردم کوردستان و کشتار روزانه کوردستانیان، دست به تعدی و حملات تروریستی در منطقه ی بلوچستان و کشتن مردم بی‌دفاع بلوچستان زده است.
این حملات رسما کاری انتقام جویانه است که ایرانیان در برابر خود اگاهی مردم کوردستان و بلوچستان انجام میدهند. در قوانین بین المللی به وضوح انتقام از مردم و شهروندان یک ملت نسل‌کشی شمرده میشود. هیچ حکومتی حق ندارد به مردم بی‌دفاع که در یک سرزمین زندگی میکنند به منظور انتقام حمله کند و اگر این رخ دهد در واقع جنایت علیه بشریت شمرده میشود و نه تنها مردمی که متعلق به ملت سرکوبگر هستند بلکه جهانیان باید در مقابل آن احساس مسئولیت کرده و از مردم بی پناه و بی دفاعی که مورد حمله قرار گرفته‌اند حمایت کنند.
جالب است که این حرکات واضح و گستاخانه‌ی تروریستی برای جامعه‌ی جهانی و سازمان ملل نه تنها مهم به نظر نمی رسد، بلکه با مدارای بیشتر تنها سعی در کنار آمدن با سیاست های ایران و جنایت علیه بشریت دارند.
آیا کشتار ملت کوردستان یا بلوچستان در خاورمیانه به اندازه‌ی کشتار مردم فلسطین اهمیت ندارد؟!! اساسا عدالت امری جمعی است و اگر خواهان عدالت برای ملتی باشید نباید به تبعیض بینجامد، بلکه باید خواهان عدالت برای همه بود. آیا میشود از عدالت برای فلسطین سخن گفت ولی در مورد کوردستان و بلوچستان سکوت کرد؟
چگونه است که جنگ اسرائیل بر علیه گروه تروریستی حماس و همپیمانان ایرانی هفته هاست که برای کشورهای غربی به سر خط خبرها و مهمترین تیتر خبری آنها تبدیل شده است، و اما کشتار مردم بی‌ پناه کوردستان و حملات پی در پی ایران، ترکیه، سوریه و عراق به خاک کوردستان صورتی عادی پیدا کرده است؟! ما مردم کوردستان تنها یک نتیجه میتوانیم بگیریم و آن اینکه نه تنها در مواجهه با نسل کشی دوستی نداریم، بلکه دنیا دشمن ما است، در حالی که جنبش حماس و دوستان ایرانیشان رسما گروه‌های تروریستی هستند و با تمام موازین جامعه دموکراتیک در تضاد هستند. رسما انگار جهان عوض شده است و آنها از داعشهای خاورمیانه حمایت میکنند. و اینگونه به نظر می‌رسد جنگ اسرائیل بر علیه تروریسم و حماس و در بوق و کرنا کردن خبری آن نتیجه قابل قبولی برای فلسطینیان داشته باشد و دور از خیال نیست که منجر به تشکیل کشوری مستقل به نام فلسطین شود.
به نظر می‌رسد جامعه جهانی هیچ‌ پروژه‌ای برای مقابله با اقدامات تروریستی ایران ندارد و بلکه حتی امکان آن وجود دارد که در رویارویی با آن دچار تردید هستند و سعی میکنند از وجود این حکومت تروریستی کمال استفاده را ببرند و این استراتیژی جامعه جهانی باشد.
وقتی ما ملتهایی که سرزمینمان توسط ایرانیان اشغال شده، باید به این نتیجه برسیم که در حال قربانی شدن برای توهمات چپ و نئومارکسیسم و نئولیبرالیسم باشیم و در یک اتحاد شوم که اسلام سیاسی با چپ غربی انجام داده است اساسا سخن از کوردستان برای آنها تابو است. رسما جوامع چپ اروپایی وقتی از کوردستان صحبت میکنند، دقیقا استدلال های خامنه‌ای و صدام حسین و اردوغان را در مورد کوردستان دارند و آنها نیز کوردستان را به مانند اسرائیل برمیشمرند و از اسرائیل دوم سخن میگویند. در واقع آنها یهود ستیزی خود را در کوردستان به اوج میرسانند و این وقاحت محض است که ملتی هفتاد میلیونی را اینگونه ببینند و حق انها را برای استقلال خود به رسمیت نشناسند و حتی همراه با حکومتهای سرکوبگر ایرانی و عراقی و ترکیه‌ای و سوریه‌ای کوردستان و مردم کوردستان را سرکوب کنند.
نویسنده:
ناهید بوستانی

Comments

comments

پاسخی بگذارید